Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Rock Me Like A Hurricane...


Ήθελα τόσο, μα τόσο, πολύ να ξαπλώσω δίπλα της στον καναπέ, να τυλίξω τα χέρια μου γύρω της και να κοιμηθούμε. Όχι να πηδηχτούμε, όπως κάνουν σε αυτές τις ταινίες. Ούτε καν να κάνουμε έρωτα. Απλώς να κοιμηθούμε μαζί, με την πιο αθώα έννοια αυτής της έκφρασης. Αλλά μου έλειπε το κουράγιο και εκείνη είχε ''αγόρι'' κι εγώ ήμουν σαν ηλίθιος, ενώ εκείνη ήταν πανέμορφη. Κι εγώ ήμουν τελείως βαρετός, ενώ εκείνη ήταν απέραντα μαγευτική. Οπότε επέστρεψα πίσω στο δωμάτιο μου και κατέρρευσα στο κρεβάτι μου σκεπτόμενος πως εάν οι άνθρωποι ήταν βροχή, εγώ θα 'μουν ψιχάλα, ενώ εκείνη θύελλα...


Απόσπασμα από το βιβλίο του John Green - Looking for Alaska
σε δική μου ελεύθερη μετάφραση

*(δεν ξέρω καν αν έχει γίνει μετάφραση του βιβλίου στα ελληνικά, απλά βρήκα αυτό το απόσπασμα που με έκανε να ανατριχιάσω)




**(ταιριάζει και με την σημερινή βροχερή μέρα...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου