Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Me against ''the world''...

Όλοι μας λίγο πολύ νομίζω ότι νοιαζόμαστε για την εικόνα και την άποψη που έχουν οι φίλοι μας και οι αγαπημένοι μας άνθρωποι για μας...
Θεωρώ ότι ξέρω πάνω κάτω ποια σημεία του χαρακτήρα μου μπορεί να μην ενθουσιάζουν ιδιαιτέρως τους ανθρώπους γύρω μου...
Όταν όμως έρχεται κάποιος και σου λέει πράγματα που εσύ δεν τα είχες σκεφτεί καν, τότε λες ''ρε φίλε, τι γίνεται; έτσι φάνηκε η θέση μου εκείνη τη στιγμή; εγώ δεν θα αντιδρούσα ποτέ έτσι.'' και φυσικά σχηματίζεται ένα τεράστιο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι σου...
Είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου...
Δεν είσαι αυτό που σε κατηγορούν ότι είσαι...
Ποτέ δεν σκέφτηκες όπως θεώρησαν αυτοί...
Ποτέ δεν έκανες στην άκρη τους ανθρώπους γύρω σου...
Εσύ το ξέρεις καλά...


'Αλλη μια μεγάλη μέρα ξημέρωσε πριν λίγες ώρες...
Όλη μου η αγάπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου